Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
September 6, 2010
Image Size
789 KB
Resolution
750×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
363
Favourites
8 (who?)
Comments
16

Camera Data

Make
FUJIFILM
Model
FinePix Z70
Shutter Speed
1 second
Aperture
F/4.2
Focal Length
8 mm
ISO Speed
100
Date Taken
Feb 17, 2010, 5:01:59 PM
×
Quiet Moment by AngelicHellraiser Quiet Moment by AngelicHellraiser
Haha! It was so much fun taking pics. Then, this random dude came to us asking for the most random photos. It was... reeeeaaally random. :XD:

Photo by : :iconqishi: :heart:
Add a Comment:
 
:icondead82:
dead82 Featured By Owner Nov 29, 2011  Hobbyist Interface Designer
chilling
in green herb haven!
Reply
:iconfirelordpie:
FirelordPie Featured By Owner Sep 13, 2010
This is prolly my favorite of the bunch. It's positively lovley! :heart::heart::heart:
Reply
:iconangelichellraiser:
AngelicHellraiser Featured By Owner Sep 13, 2010
:blush: If you say so. :heart:
I just won't argue with anyone anymore lol.
I see soooo many flaws in it... with me anyway. :XD:
Reply
:iconfirelordpie:
FirelordPie Featured By Owner Sep 13, 2010
I'M GONNA TAKE A BUS TO TEXAS AND SLAP SOME SENSE INTO YOU

. . . only because I love you. :heart:
Reply
:iconangelichellraiser:
AngelicHellraiser Featured By Owner Sep 14, 2010
Eeee! Come here lol.

I looove youuuu, too!!!! :heart::heart::heart:
Reply
:iconfirelordpie:
FirelordPie Featured By Owner Sep 14, 2010
WHEN I GET ME MY OWN CAR, OH, YOU BET I WILL.
One question, though: How's gun-control over there??

LOL. Arizona joke. I hate my state government.
Reply
:iconangelichellraiser:
AngelicHellraiser Featured By Owner Sep 17, 2010
DUDE! YUSSSSSS!

:rofl: I hate government in general.
Reply
:iconfirelordpie:
FirelordPie Featured By Owner Sep 17, 2010
:iconhigh5plz: it's positively ridiculous
Reply
:iconangelichellraiser:
AngelicHellraiser Featured By Owner Sep 18, 2010
Indeed! :highfive:
Reply
:iconautumn-leaves12:
Autumn-Leaves12 Featured By Owner Sep 7, 2010  Hobbyist General Artist
You make an epic Claire! :dummy:
Reply
Add a Comment: